Friday, June 13, 2014

Recensies

Er komen complimenteuze berichtjes over de Whatsapp. Via de mail. Op mijn afgesloten Facebook........
Liefst zie ik dat soort berichtjes natuurlijk in de App Store. Of hier in het blog. Of via Twitter zonder slotje.

Ben je trots op je score? Deel hem hier!

Werkt iets niet? Zie je een foutje? Of lukt iets niet? Heb je verbeterpunten? Vraag het hier!

In de App Store zou helemaal fantastisch wezen. Ook al kan ik meestal niet herleiden wie hem plaatst, mijn dank is groot!


Helaas heb ik geen invloed of en wanneer ze verschijnen. Mijn eigen antwoord aldaar verscheen pas een dag later en reviews schijnen per regio weergegeven te worden?

Om het jullie makkelijk te maken zit er een Twitter, Facebook en Review knopje in het spel..........
Wat? Heb je het spel nog niet gedownload? Het is gratis! En het kan ook op de iPad en iPod.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.