Monday, June 30, 2014

Paniek in de tent

De grootste angst van elke ontwerper; je werkt dag en nacht aan een idee en dat blijkt het al te bestaan.
We hadden er al mega veel uren inzitten toen Cindy dit spelletje tegenkwam;


Oei! Zeshoekjes en optelsommetjes.

Ondanks de overeenkomsten moest ik het filmpje een paar keer bekijken totdat ik het snapte.
Gelukkig zijn er verschillen. Veel zelfs: De uitkomst staat bovenin, en je moet in het veld de getallen zoeken die opgeteld die uitkomst vertonen. Getallen in dezelfde kleur leveren extra punten op.

Dus geen string waarbij het laatste getal de uitkomst is van de optelsom.
Een veld met veel meer zeshoeken dan de 23 die ik heb.
Toevoeging van kleurselectie om meer punten te scoren.
Mijn spel heeft slechts 1 veld dat voor extra punten zorgt.
Volgestopt met awards (in een totaal andere layout dan het spel zelf)

Ik kreeg het wel even benauwd!

Update; na dit bericht is het spel geupdate. Je vindt het spel hier.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.