Thursday, January 30, 2014

Teken je som uit

Keersommen moeilijk? Teken ze uit! Dat scheelt maar 1 letter van "reken ze uit".
In Japan doen ze dat zo:



Stil verder hier op dit blog hè? Er valt voor mij momenteel niet zoveel te doen. De feedback is verwerkt. Wijzigingen en aanvullingen zijn in kaart gebracht. Alle teksten voor de app store en het persbericht zijn klaar. En vertaald. De developer is voor mij onbegrijpbare dingen aan het doen. Het gaat me momenteel boven mijn pet. Als ik iets wil testen loopt de app vast. Ik krijg berichten als "Bezig met een workaround te verzinnen voor een p. beperking: je mag geen user updaten als je niet ingelogd bent als die user" En "Aangezien ik overal aan heb gesleuteld en zo'n 40 checks heb bijgebouwd verbaast het me niet dat er nog iets fout gaat".
Over 2 weken zal de nieuwe testversie klaar zijn. Daarmee kunnen de testers tegen elkaar spelen.

Geduld is een schone zaak Martine.
Ik word er onrustig van. Het spel zelf is al tijden klaar. Het gebeuren eromheen zoals; inloggen, spelers zoeken, spelers koppelen, statistieken wegschrijven e.d., vergt veel tijd. En dat is nu net het gedeelte waarvan ik vrees dat dat over een poosje voor iedereen bereikbaar is. Dat er, net zoals voor webwinkels, editors komen waar je binnen een uurtje zelf een spelletjesapp mee in elkaar knutselt.
Gelukkig gaat het, net zoals bij webwinkels, om de inhoud. Je kunt nog zo'n mooie webwinkel hebben, maar als je product niet deugt, dan koopt niemand wat.
En ik troost mezelf dat ik deze basis straks kan gebruiken voor het volgende spelletje dat hier al uitgewerkt op de plank ligt. Zodat dat spelletje heul veul sneller gelanceerd kan worden!

Terugkomend op het filmpje. Kortsluiting in mijn hoofd. Met deze rekenmethodiek moet toch een leuk spel te bedenken zijn........

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.