Monday, February 10, 2014

Flappy is niet meer

Amazing! Flappy Bird is gisteren uit de App Store gehaald. Door de ontwerper zelf. Meer dan 50 miljoen downloads in een paar weken..........
Hij kon het niet meer aan...
Zoveel mensen die geobsedeerd het spelletje spelen.

Heel stiekem hoop ik dat het een marketingstunt is. Om een record aantal downloads binnen te halen binnen 1 dag. Of om zijn andere spelletjes te pluggen.......

Want wat is het een leuk en frustrerend spelletje. Oudste zat hier al een paar dagen continu dat spelletje te spelen. 55 punten heeft ze gehaald.
Zelf kom ik niet verder dan 4. Maar ik heb dan ook geen uren de tijd om te spelen. Ik moet mijn eigen game testen......eigenlijk nu ik dit stukje zit te tikken want gisteravond laat is er een nieuwe versie opgeleverd. Maar mijn iPhone moet toch eerst opladen.

De kracht van het spelletje zit hem in de eenvoud. Geen uitleg nodig. Spel start zodra je de eerste tik maakt. En je kunt met 1 klik weer gelijk opnieuw beginnen. Dat nodigt uit om te blijven spelen!
Je moet het vogeltje in de lucht houden en tussen openingen door vliegen. Het vogeltje valt vrij snel op de grond dus je moet blijven tikken. Maar als je te vaak tikt gaat ie te hoog.

Gelukkig kun je gewoon door blijven spelen als je het spelletje al gedownload hebt. En voor Android schijnt de APK (?) te rouleren.

De concurrentie staat uiteraard gelijk klaar:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.