Thursday, February 13, 2014

Domeinnaam

Hoog tijd om deze site op een subdomein van blogspot.com eens te verhuizen naar een eigen domein.
Blijft lastig een domeinnaam. De naam van het spel is nog onzeker. Pas als het spel in de app store staat is de naam definitief. Tot die tijd blijft er kans dat iemand anders onder dezelfde naam een app registreert.
Domeinnaam met de naam van het spel was bezet, maar met "game" erachter was nog vrij. Totdat ik vandaag keek..........
Het domein eerder registreren durfde ik niet goed. Bang dat ik de naam van het spel aan de verkeerde zou verklappen. Bang dat de naam toch nog zou moeten veranderen.
Bovendien zijn er ondertussen meerdere spelconcepten die ik wil uitwerken en die ik allemaal wil onderbrengen op deze site.

Dus. Gewoon. Artoekgames.
Net geregistreerd. Nog even wachten op "dingetjes" en dan zet ik hem over.

Artoek is toch wel herkenbaar? Tenminste die indruk kreeg ik van tester Mirjam:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.