Thursday, January 2, 2014

Testteam

Vlak voor Kerst zijn de testers gestart.
Spel werkt vooralsnog alleen op de iPhone, en nog zonder account. Hoogste score wordt nog niet onthouden en je kunt niet tegen elkaar spelen. Deze testronde gaat puur om het spelletje zelf.

Mijn nichtje in Limburg met 2 vriendinnetjes
Spannend! Zouden ze het spelletje leuk vinden? Snappen ze het spelletje? Is het spelletje interessant genoeg om meerdere keren te spelen? Werkt het allemaal?

2 testers zitten ook op Twitter

Printscreen mentions
Printscreen gesprek
Ah, en dan spreek ik mijn broer met Kerst. En zijn vrouw. Ze missen uitdaging. Levels. Awards. Op deze manier blijven ze niet doorspelen denken ze. Hmmmmmmmmmm. Daar gaat mijn rotsvaste vertrouwen dat tegen elkaar spelen voldoende uitdaging moet zijn om te blijven spelen.
Man troost. Niet iedereen hoeft het een leuk spelletjes te vinden.

Oud en Nieuw vieren we met vrienden in Zwitserland. Precies, die vriendin waarbij taal een flinke barrière vormt om te Ruzzlen of Wordfeuden. Dankzij wie dit spel ontsproot. Toen ik vroeg wat ze van het spelletje vonden kwamen de iPhones te voorschijn. Ze gingen spelen. En bleven spelen. Zelfs man, die zelden spelletjes doet, deed mee.



Ze probeerden mijn highscore te verbeteren.
PS, de man in Zwitserland staat in de top 25 bij Ruzzle.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.