Thursday, November 7, 2013

Bijenprikker

In afwachting van een nieuwe testversie heb ik een flyer gemaakt voor het spel. Zodra de naam definitief is laat ik ze drukken. Het is een bouwplaatje voor een bijentraktatie.



Alhoewel ik van de week een nieuwe Ipad air gekregen heb met de mooiste creativiteitsapps schets ik nog gewoon met potlood en werk ik uit met stiften en kwasten...
Overigens was die Ipad air noodzakelijk. Mijn oude padje ging maar tot iOS 5.5. Terwijl het spel vanaf  iOS 6 is.

Wees gerust. De bijen in het spel zien er totaal anders uit. Het spel is namelijk niet specifiek bedoeld voor kinderen. Wèl heel leerzaam voor kinderen. Voor volwassen een stevige hersentraining.

Pdf kan gratis meebesteld worden in de webwinkel!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.