Tuesday, July 2, 2013

Marketingplan

"Martine, wat is je marketingplan voor de game?" Ik heb de vraag geloof ik inmiddels meer dan 10x gehoord.
E r   i s   g e e n   m a r k e t i n g p l a n .
Althans, geen oldskool marketing.
Ik ga het proberen via de sociale media. Het spel wordt namelijk zo goed dat mensen er spontaan #gratis reclame voor gaan maken. En uiteraard ga ik zelf heeeeeeeeel veel spammen en herhalen. Dus wees gewaarschuwd.

Dat het kan bewijst deze foto. Dochter + nichtjes (9, 9 en 8 jaar oud) hebben zondag aan een krantje zitten knutselen.

Ik herinnerde me trouwens ineens dat de programmeur zei dat het spel zonder chatfunctie erin eerder klaar is dan december. December duurt wel erg lang hè?
Daar ga ik maar eens achteraan. Chatfunctie kan natuurlijk altijd later.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.