Thursday, July 11, 2013

Geel!

Het is niet anders. De hoofdkleur van de game wordt geel. Functioneel geel.
Het frame met hoe te navigeren, waar naar toe te sturen, welke acties waar en wanneer moeten gebeuren, aantal schermpjes, de indeling, pop-ups, buttons etc is klaar.
Beetje gemier op de vierkante mm/pixel/dot/point. Leermomentje! Altijd gedacht dat het aantal points van een letter gelijk was aan een pixel. Omdat ik nu met verschillende resoluties moet werken ontdekte ik dat dat niet zo is.
Mag ik nu lekker de plaatjes gaan maken. En in alle verschillende formaten en resoluties aanleveren....

In het geel. Ik houd helemaal niet van geel. Ik gebruik zelden geel. Tenzij het functioneel geel is. Kleding is nooit funtioneel geel dus die kleur draag ik niet. In de webwinkel is ook weinig geel. Een gele prinsessenjurk. Omdat daar veel vraag naar was ivm Belle & the Beast. De Pippi-spulletjes zijn geel. En vooruit, het politie-hesje. En de regenboogjurk heeft een gele streep, anders kloppen de kleuren niet.

Overigens houd ik ook niet van blauw. Van kleding koop ik alleen spijkergoed in het blauw. Functioneel blauw noem ik dat. Alles wat tussen blauw en geel zit vind ik prachtig; lime, groen, turqoise. Verder hul ik me in Bhagwan-tinten. Die goeroe had het destijds goed begrepen. Lekker workshoppen, therapieën, mediteren, een mens moet wat te doen hebben. "Het leven beleven i.p.v. overleven". "Mensen vergeten het moment te beleven".

Had ik al gezegd dat ik niet van bruin houd?

PS, probeer het idee maar niet te ontcijferen. Die schetsjes liggen er namelijk niet tussen.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.