Thursday, July 16, 2015

Vakantietijd

Vorig jaar rond deze tijd was de boel net geklapt.... Nu zijn we wèl waar we vorig jaar hadden willen wezen, je kunt Queenbee tegen elkaar spelen!


Vorig jaar dacht ik ook dat ik dit keer ALLES had overgedragen. Om miskleunen uit het verleden te voorkomen. Toch zijn er uiteindelijk 2 dingen ingeslopen die ik anders in mijn hoofd had:
- Er wordt geen gebruik gemaakt van het relatief langere scherm van de iPhone 5 en 6. Het was de bedoeling dat er meer spelers op de home en meer zinnen in de chat zouden passen.
- Accountnamen moeten uniek zijn. Dat zijn ze nu dus niet. (De emailadressen zijn uniek....).
Beide dingen had ik dit keer niet vastgelegd. Overigens valt dit reuze mee. Er zijn zoveel details, dingetjes en dingetjes dat het ondoenlijk is om ALLES vast te leggen. En Lukas en ik denken nu eenmaal niet identiek. Gelukkig niet.

Er wordt gewerkt aan de Android versie, en als die klaar is worden de kleine bugjes eruitgehaald. Lastigste euvel momenteel is de connectie. De Queenbeeserver is niet altijd even goed bereikbaar, waardoor er een enkele keer problemen met een account aanmaken ontstaan. En soms moet je hinderlijk wachten totdat de tegenspelers geladen zijn, of totdat de score weggeschreven kan worden.
Een troost, Wordfeud en Ruzzle hadden dat in de begintijd ook.

Allergrootste probleem is echter dat er te weinig spelers met een account zijn. Vrienden, familie, kennissen en tweeps die de allereerste, niet soepel lopende, (singel)versie vorig jaar fanatiek speelden hebben geen account aangemaakt. Dat kon toen niet. En de verspreiding van het spel moet het juist hebben van het tegen elkaar spelen........
Er zijn wel een paar fanatieke spelers, maar die spelen met grote niveau-verschillen tegen elkaar. Wat de competitie niet heel spannend maakt.

Dus. Heb je tijd in de vakantie? Kom Queenbee spelen!
G R A T I S

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.