Monday, May 18, 2015

Mond tot mond reclame

Ik sprak een buuf die voorbijliep met de hond. Die was iets gaan ophalen bij een andere buuf. Die andere buuf had haar een visite-kaartje gegeven van Queenbee. Ze vertelde:
"Hee, dat spelletje ken ik. Dat zat een man schuin voor me te spelen in het vliegtuig. Ik zat me af te vragen wat ie aan het doen was met al die cijfers en kreeg op een gegeven moment door dat ie optelsommetjes aan het zoeken was. Wat ontzettend grappig dat dat spel door iemand hier uit de straat bedacht is."

Edith Hagenaar, die mij lang geleden interviewde voor het WAHM boek reageerde op mijn nieuwsbrief. "Jammer dat het spel niet kan op de iPhone4". Wetende dat zij dol is op Sudoko's wist ik niet hoe snel ik haar moest antwoorden dat het spel ook op de iPhone4 kon. En ze schreef een prachtige review:


Heel welkom na die eerste review die bovenaan blijft staan. Het spel moet het hebben van de competitie. Anders gaat het inderdaad vervelen. Achteraf gezien niet slim om de versie zonder multiplayer te releasen. Bekenden/familie die het spel destijds enthousiast en nieuwsgierig gedownload en gepromoot hebben, hebben het spelletje "wel gezien" en maken nu geen account aan. Terwijl ik juist van die groep gehoopt had op actieve mond tot mond reclame. Zo jammer.

Lastig van opstarten van de multiplayer is dat er nog nauwelijks spelers zijn om tegen te spelen. Als je tegen bekenden wilt spelen zul je ze eerst moeten overhalen om het spel te downloaden.......

"Enjoy the competition". Maak een account aan. Nodig anderen uit om het spel te downloaden en tegen je te spelen. En houd je niet van rekenen of ben je er niet goed in? Zie het dan als hersengymnastiek en verbeter gewoon je rekenvaardigheden.
Je doet er mij een groot plezier mee........ en het kost je niets. Het spel is gratis.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.