Wednesday, February 4, 2015

Berg beklimmen

John O`Nolan beschrijft het goed. Een start-up is als een berg beklimmen. Je wilt naar de top. Je ziet de top en de weg ernaartoe. Maar wat je niet ziet zijn de ravijnen, de bijna onneembare hindernissen.


Heel goed dat je dat niet ziet. Anders begint niemand aan de reis.

Geldt ook voor Queenbee. Als ik de weg die ik de afgelopen 20(!) maanden afgelegd heb van te voren gezien had, had ik het idee het idee gelaten. En had ik geen 2 ski-gezinsvakanties geskipt.

Maar hee. Het doel is nu echt nabij. ER IS EEN WERKENDE MULTIPLAYER! En op het nog af te leggen stukje zie ik, behalve wat takken en stenen, geen obstakels meer. Zei ze zachtjes en hoopvol, en klopte ze bijgelovig af.
De testers zijn nu druk bezig. Ik hoop spoedig te kunnen berichten dat we tegen elkaar kunnen spelen.
Heb je je spel trouwens al geupdate? Doen hoor. Met de nieuwste versie kun je hogere scores halen!

En hee. Na bijna 3 maanden staat de highscore weer op mijn naam.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.