Thursday, December 4, 2014

Wachten

Wachten op een testversie met accountsysteem voor de multiplayer. Werkloos toekijken. Het is niet mijn sterkste kant. Ondertussen is mijn record, dat ik na veel moeite terug had, alweer verbroken. Met maar liefst 90 punten.

Was ik vorig jaar rond deze tijd nog zo blij dat het spel er precies zo uit zou komen te zien als ik voor ogen had. Nu hoop ik dat ik net zo verrast wordt als bij de singleplayer. Waar Lukas de volgende dingen ingebracht heeft:
  • Omklappende veldjes. Niet alleen klappen ze om in het spel zelf, ook de schermen wisselen op deze manier. Het hele design is nu op het zeshoekgrit aangepast.
  • Achtergrondgeluid van een zomermiddag eruit. Geluid voor omklappende schermpjes en een fluitsignaal op het eind erin.
  • Zeshoek-ster voor de weergave van de score. 
  • Zoveel mogelijk tekst vervangen door symbolen. Mijn belabberde Engels is weg.
  • Een menu met 3 opties bij het speelveld. 1; naar home, 2; spel opnieuw starten en 3; geluid uit zetten. Zodat je niet steeds de volle 80 seconden hoeft uit te zitten.
  • Mooie, zeer noodzakelijke, tutorial gemaakt (gebaseerd op een hele globale schets).
  • Geschikt voor iOS 5.0 en hoger. Zodat ie het ook op de iPad 1 doet.

Helaas is het enthousiaste testteam ter ziele. Niet vreemd na het laatste haperende testspel voor de zomervakantie. Mocht je nog fouten tegenkomen in het huidige spel, laat weten! De volgende bugjes hebben we al op de lijst staan:
  • rode vlakjes laatste seconden raken soms van slag bij herstarten van het spel
  • als je geluid uitzet klinkt toch het gezoem en het fluitsignaal
  • de Queenbee ontbreekt heel soms in het spel
  • reclame loopt vast bij de iPad 1

Wat? Heb je het spel nog niet geupdate? Dan ben je niet de enige helaas. Echt uitdagend wordt het natuurlijk pas als de multiplayer er is. Maar tot die tijd kun je oefenen. Ik kan aan de advertentie-weergaves zien dat dat veelvuldig gebeurt!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.