Wednesday, September 10, 2014

Even voorstellen

Soms kan een balletje raar rollen. Ik had overwogen om tijdelijk te stoppen met Queenbee. Me even te richten op een ander spelletje. Zonder zo'n ingewikkelde multiplayer. Een eenvoudig spelletje waar ik me kon uitleven op de illustraties.
Via via hoorde mijn zus dat een oud-leerling van haar games maakte als hobby. Het duurde even voordat we eindelijk een afspraak maakten en toen was ik inmiddels echt gestopt met Queenbee.

Vooraf geconcludeerd dat een multiplayer voor Queenbee te hoog gegrepen zou zijn maar toen hij hoorde dat je het niet realtime tegen elkaar op een server hoefde te spelen gaf hij aan dat hij dat wel kon. "O een simpele turnbased multiplayer" zei hij. Toen hij ook nog uit zichzelf aan kwam met een boete clausule voor elke week dat er later opgeleverd zou worden hoefde ik niet lang meer na te denken.

Dus even voorstellen. De nieuwe developer: Lukas Arts!
Hij heeft als hobby websites en games maken. Had op zijn 14e al zijn eerste game gepubliceerd.
Hij studeert natuurkunde in Utrecht. Gelukkig gaat ie nog regelmatig naar zijn ouders die hier in de buurt wonen. Die heb ik al de hand geschud :-).
Hij speelt in de band L33T.
Hij heeft nu al zijn eigen bedrijf Limestone Applications.
Hij heeft hele interessante vrienden zoals ik het hoor. Vrienden met dezelfde hobbies (!).
Hij vindt alleen iOS niet kunnen en gaat ook een Android versie ontwikkelen.

Het Queenbee-vonkje hier is weer terug!
Ik blog weer vrolijk door.
Queenbee zonder de multiplayer is overigens nog steeds te downloaden. Kun je alvast oefenen voor als de multiplayer er straks is.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.