Friday, October 18, 2013

Geluidjes

Onwijs leuk, mijn eerste app. Wat een leerproces. De volgende keer gaat het vast 10x sneller.

Er moeten dus geluidjes in :-)
Op de een of andere manier had ik verwacht dat dat er automatisch in zou komen. Maar dat hoort bij het ontwerpproces. Want. "Welke geluidjes wil je?" Vroeg de programmeur en gaf een voorbeeldje. Met een site erbij waar je kon zoeken. Findsounds.com.
Zo gezegd, zo gedaan. Gevonden geluidjes doorgegeven. Maar daar kon de programmeur niets mee, want niet te downloaden. Wat mij deed beseffen, geluidjes moet je waarschijnlijk, net zoals plaatjes, gewoon kopen of zelf maken.
Even googlen bracht mij bij Soundbible maar daar kon ik niet zo snel vinden wat ik zocht.
Op Twitter gevraagd (klik op datum voor de antwoorden!)


De eerste selectie via http://freesound.org ; allen onder Creative Commons

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.