Sunday, August 25, 2013

Eindelijk

Op 8 juli 2013 aangemeld voor het Apple developer program. En afgelopen donderdag, 22 augustus, is het account dan eindelijk geactiveerd.
Dat viel niet mee eigenlijk.

Er zijn 2 soorten accounts. Voor bedrijven en individuen. Ik ontwerp weliswaar zelf, maar het omzetten in code heb ik uitbesteed aan een programmeur. En ik wilde graag als Artoek de boeken in en schreef me in als bedrijf. Had ik een D.U.N.S. nummer voor nodig. Dat nummer achterhaald. Bleek ik me niet als bedrijf te kunnen inschrijven omdat ik een eenmanszaak heb.
Vervolgens komt mijn roepnaam, Martine, niet overeen met mijn eerste doopnaam. Hadden ze een kopie paspoort nodig. Waarvan het uploadprogramma niet werkte. Dat moest eerst telefonische open gezet worden. Gelijk na het telefoongesprek ging het programma weer op hold.

Toen kwam er een hele grote storing.
Paar keer gebeld. Maar de nieuwe aanmeldingen stonden allemaal op non-actief. Geduld is een schone zaak.

15 augustus dan eindelijk bericht dat ze weer een kopie paspoort nodig hadden. Dat lukte wat moeilijk vanuit de tent in Westenschouwen. Vandaar dat het 22 augustus geworden is.
En nu is mijn programmeur op vakantie :-(


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.