Thursday, August 20, 2015

Queenbee op de Android

Yeah! De Androidversie is in aantocht!
Blij verrast ontving ik dit filmpje van Lukas.

Ik vrees, pardon weet, dat het een hele klus moet zijn geweest. Android werkt anders. Trager ook, hoorde ik van meerdere kanten.

Yeah 2 -> de ruimte op langere schermen wordt nu benut met meer spelers en meer chatregels. Eén van de specificaties die ik vergeten was door te geven bij de overdracht vorig jaar.

Yeah 3. Er komen pushnotifications in. Bij de start (2 jaar geleden) was dat nog niet zo'n must, maar intussentijd wel. Spelletjes die je tegen elkaar speelt klik je pas aan als je een rood cirkeltje ziet waardoor je weet dat je aan de beurt bent. Dat wisten we al wel. Maar ja, die uurtjes hè? Ook dit heb ik bewust niet vooraf in de specificaties gezet. Eerst maar eens een goed werkend spelletje.

Nog even geduld wachtende Androiders......
En hee, heb je een iPhone of een iPad -> een account aanmaken en spelen! Er zijn nog veel te weinig spelers, ik geloof dat nog niet de helft van de Tweeps die beloofd heeft het te downloaden dit ook daadwerkelijk gedaan heeft :-(. Natuurlijk houdt niet iedereen van cijfers, maar doe het dan voor mij, of om je rekenvaardigheden te verbeteren!

Tips/aanvullingen/verbeteringen/vragen en reviews (in de App Store) zijn welkom!
Af en toe zijn er connectie-problemen. De server kan het niet altijd bijbenen. Wordt aan gewerkt....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.