Tuesday, April 28, 2015

Jaaaaaaaa!

De multiplayer staat eindelijk, na een record reviewtijd van 21 dagen, in de App Store!
Download en speel Queenbee tegen elkaar!

Bij elke update een nieuw icon :-)
Wat vinden jullie van deze?
Nog geen tegenspelers? Lukas heeft een hele mooie knop gemaakt die een speler voor je zoekt op hetzelfde niveau.
Maar heel erg veel liever heb ik natuurlijk dat je mensen gaat overhalen om Queenbee te spelen......

En amaj, wat heeft het lang geduurd. Dat had ik me niet kunnen bedenken toen ik het idee bijna 2 jaar geleden kreeg en in het avontuur dook. Vanaf het begin was het mij helder dat het een spelletje moest worden dat je tegen elkaar speelt. Het idee is immers ontstaan toen ik niet meer wist in welke taal ik een telefoonspelletje tegen een buitenlandse vriendin moest spelen. Ik wilde een TAALLOOS spelletje.

Als ik van te voren geweten had dat het zo'n moeizaam, kostbaar en langdurig project zou worden was ik er niet aan begonnen. Dat schreef ik al. Maar het is zo moeilijk stoppen onderweg.
Er bestaan niet voor niets zoveel quotes over ondernemen:
"Doelen bereiken is 1% inspiratie en 99% transparatie"
"Succes is geen kwestie van talent, maar van hard werken"

Achteraf gezien niet handig om het spelletje, onaf, zonder dat je tegen elkaar kon spelen, te publiceren in Juni 2014. Mensen blijven niet doorspelen, verwijderen het spelletje, de interesse ebt weg. Maar ik dacht toen echt dat de multiplayer 4 weken later zou volgen.
Dat werden 10 maanden..... Spel is wel nog in november prachtig vernieuwd. Gezien?


De eerste 5 tegenspelers zijn gratis. Je kunt een oneindig aantal ronden tegen elkaar spelen, de stand wordt realtime bijgehouden.
De volgende 10 tegenspelers kosten (tijdelijk) € 0,99. Dit wordt in de toekomst duurder of je krijgt minder spelers voor dat bedrag dus ik raad je aan om dat gelijk op te hogen als je het een leuk spelletje vindt. (En ja, ik betreur het dat ik dat niet gratis aan kan bieden. Maar ik heb buiten de reclame toch echt een verdienmodel nodig).

Wens ik jullie veel speelplezier!

Gaan wij ondertussen verder met de Androidversie.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.