Tuesday, May 6, 2014

Plaatjes

Achtergronden. Icoontjes in alle gevraagde afmetingen.
En de cijfers. Die moeten verkleuren als je er met je vinger overheen gaat.
 Voor elke "toestand" is een apart plaatje gemaakt.
YEAH! Het spel is ingediend bij Apple!!! Weliswaar nog zonder multiplayer, maar hé, het begin is er!
Nu is het wachten op de goedkeuring. Intussentijd verklap ik alvast de plaatjes.

Het liefst zou ik afgelopen maanden aan iedereen die het wil horen het idee verklappen. Laten zien waar we zoveel tijd aan besteden.
Omdat ik bevestiging nodig heb. Is het wel een goed idee? Zijn de plaatjes duidelijk? Is de uitvoering goed? Zal men bereid zijn om de reclame af te kopen. Ga ik mijn tijd en geld terugverdienen?

Langzaam maar zeker kennen steeds meer mensen het geheim. Omdat ik het niet voor me kan houden. Omdat het getest moet worden. Omdat ik meningen wil horen. Prachtig om te zien dat de eerste keer dat mijn oudste het spelletje speelde (nog zonder geluid, met niet goed te onderscheiden kleuren, met een nog te breed selectiegebied), ze dat gelijk tig keer deed. En dat ze hardop zat te rekenen.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.