Wednesday, June 19, 2013

Blog opgestart voor het game idee

Ik ben inmiddels zover heen, met het game-idee.....dat de game er hoe dan ook gaat komen.
Het idee is, zoals gewoonlijk, te simpel voor woorden. Maar het lijkt niet te bestaan.
Daar word ik heel zenuwachtig van.
Wat als iemand hetzelfde idee krijgt?

N.a.v. de vorige blogpost hebben zich spontaan ontwikkelaars en investeerders gemeld :-).
Met Frisbee ben ik er helaas niet uitgekomen en ik ben nu in gesprek met een ander bedrijf.
Grootste vraag voor mij is wat een redelijke prijs is om het spel in iOS en Android te laten maken. Het is lastig offertes te krijgen als je het idee niet wilt verklappen. Prijzen variëren van € 5.000,- tot € 30.000,-.
Bijkomende overweging is dat ik vermoed dat over een paar jaar, je net zoals met webwinkels, heel makkelijk zelf je eigen app bouwt. Vroeger kostte een webwinkel een fortuin. Tegenwoordig host je ze voor een paar eurootjes. Dus ik zou ook kunnen wachten. En zelf bouwen over een paar jaar......
Alle schermpjes zijn bekend, het is een spel dat je met zijn tweeën speelt en qua complexiteit zit het tussen Boter, kaas en eieren en Ruzzle. Vormgeving is ook uitgewerkt. Als iemand enig idee heeft?

Vandaag alvast gestart met dit blog. Beetje vreemde url, maar die had ik jaren geleden al gereserveerd voor www.feestjesblog.com Bedoeling is dat deze site zodra het spel in de app store staat de officiële site wordt voor het spel. En volledig Engelstalig wordt..........
Dat is nog wel een puntje. Engels. Mijn brugpieper die een 8,2 gemiddeld staat op het VWO kwam gisteren thuis met een 1,9 voor Engels (tekstverklaren). Dat heeft ze van d'r moeder.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.